Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuw fenomeen: 'Plukken'

'Even een sms sturen om wat meer informatie te plukken'. Dit moet een de standaard worden met Pluk.nl. Dat is een innovatieve dienst van…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het gaat om de 'plukcode' in advertenties, op plakkaten en in spotjes. Iemand die een plukcode ziet van een onderwerp waarover hij meer wil weten, sms't deze code naar Pluk (7585). Pluk zet direct een link naar de betreffende informatie op zijn persoonlijke plukpagina. Op het moment dat het de gebruiker uitkomt, logt hij in op Pluk.nl. Daar kan hij de informatie rustig lezen door op de ontvangen link te klikken.

related partner content for mobile comes here

is voor 51 procent van KPN, Dat vertelde zojuist de dat ik had .

PCM Uitgevers gaat de techniek aan adverteerders aanbieden. Het biedt niet enkel een extra mogelijkheid om klanten te bereiken, maar ook een meetinstrument voor de werkelijke invloed advertenties. Een soort van 'klikratio' kun je dan krijgen.

Het moet een landelijke standaard worden, dus ook in Hilversum acquireert Pluk bij onder meer de Ster, IP en SBS.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in