Nederland 2 in week 24 46 procent marktaandeel


Nederland 1 scoorde een aandeel van 9,3 en Nederland 3 van 2,6 procent. RTL4 kwam uit op 8,7 procent, RTL5 had 4,2 procent en RTL7 2,8. SBS6 had een aandeel van 6,6, Net5 had 3,4 procent en Veronica 4,2. Talpa had een marktaandeel van 2,8 procent.
In het avondtijdvak behaalden de publieke zenders een marktaandeel van 58,0 procent, de zenders van RTL Nederland 15,7 procent en de SBS-zenders 13,2 procent.
De wedstrijd Nederland-Ivoorkust was met 7,136 miljoen kijkers ruim het best bekeken programma van de week. Duitsland-Polen had 3,861 miljoen kijkers, Brazilië-Kroatië scoorde 3,174 miljoen kijkers, Zweden-Paraguay had 2,983 miljoen toeschouwers en Brazilië-Australië 2,762 miljoen kijkers.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSBron: SKO.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid