Overslaan en naar de inhoud gaan

Mens sana in carne sano

(Vert.: 'Een gezonde geest in een gezonde burger' - vrij naar Juvenalis)
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Eerst was er de . Hummer liet dit en ander natuur(beschermers)geweld niet lijdzaam over zich heen komen, en sloeg keihard terug met de , waarin Hummers als weldoeners van de mensheid worden opgevoerd.

related partner content for mobile comes here

En nu is de beurt aan McDonald's, hier in Singapore althans. De Golden Arches rekenen genadeloos af met de mythe dat junk food slecht zou zijn voor uw kind. Slecht? Hoe kom je erbij? Happy Meals zijn goed voor uw koters lichamelijke, geestelijke EN sociale gezondheid!

Lichamelijk, want vol vitaminen en zonder 'toegevoegde suiker' (sinds wanneer staat dat garant voor gezond voedsel?); geestelijk, want McDonald's filialen in de Merlion City bieden tegenwoordig dus ze worden er nog slimmer van ook; en sociaal, want je mag geld geven door Helpende Handjes te kopen, voor een dollar elk (50 Eurocent). Handje gaat op het raam en de dollar gaat naar Ronald McDonald's eigen kinderliefdadigheidsfonds.

Repeteert u even met ons mee? "Happy Child". Happy in Body; Happy in Mind; Happy in Spirit." Goed uit het hoofd leren, anders duizend strafregels. Of neem je kind wat vaker mee naar McDonald's.

Goed voorbeeld van doortimmerde marketing. Nog mooier voorbeeld van totale MVO-hypocrisie...

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in