Overslaan en naar de inhoud gaan

TED wordt maandblad

TED gaat per december van een wekelijkse naar een maandelijkse frequentie.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het blad wordt dikker en gaat naar bijna 70 pagina’s. Het crossmediale jongerenmerk zegt hiermee in te spelen op de aanhoudende vraag van lezers naar meer pagina’s, beter papier en, bovenal, een langer houdbaar medium.

related partner content for mobile comes here

’De upgrade naar een dubbeldikke maandformule garandeert ook dat TED een journalistieke en creatieve kwaliteitssprong kan maken en als jongerenmedium nog verder zal kunnen excelleren in zijn dienstverlening’, zo luidt de toelichting.

TED heeft een landelijke oplage van 110.000 exemplaren.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in