TED wordt maandblad
TED gaat per december van een wekelijkse naar een maandelijkse frequentie.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Het blad wordt dikker en gaat naar bijna 70 pagina’s. Het crossmediale jongerenmerk zegt hiermee in te spelen op de aanhoudende vraag van lezers naar meer pagina’s, beter papier en, bovenal, een langer houdbaar medium.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
’De upgrade naar een dubbeldikke maandformule garandeert ook dat TED een journalistieke en creatieve kwaliteitssprong kan maken en als jongerenmedium nog verder zal kunnen excelleren in zijn dienstverlening’, zo luidt de toelichting.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSTED heeft een landelijke oplage van 110.000 exemplaren.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid