Overslaan en naar de inhoud gaan

Meerijders bedanken hun Bob

De nieuwe Bob-campagne 'Je bent top Bob' richt zich op iedereen die dankzij de Bob veilig thuiskomt. Zij krijgen de kans om hun Bob te…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De Bob’s kunnen worden bedankt via de daartoe ingerichte website

related partner content for mobile comes here

www.jebenttopbob.nl. De campagne is begonnen op 18 december 2006 en loopt tot en met half maart 2007. Het maken van een Bob-afspraak blijft het belangrijkste uitgangspunt van de campagne. Nieuw is dat in deze campagne de Bob zelf in de schijnwerpers wordt gezet. In alle campagnemiddelen (zoals radio- en tv-spots en attentieborden langs de snelweg) staat het bedanken van Bob centraal. Op de actiewebsite staan tips om de Bob op een originele manier te bedanken. Bijvoorbeeld door het versturen van een zelf ontworpen e-card. Ook kan men er een speciale Bob-agenda maken. Daarnaast heeft het ministerie van Verkeer en Waterstaat samen met Radio 538 en dagblad Sp!ts een bedankactie opgezet.

Sinds 2003 wordt de Bob-campagne gevoerd onder de koepelcampagne: 'Daar kun je mee thuiskomen'. Dit gebeurt in nauwe samenwerking met provincies, gemeenten, politie, justitie en maatschappelijke organisaties als Veilig Verkeer Nederland en de alcoholbranche. Met het oog op de komende feestdagen heeft minister Karla Peijs voor alle Bob's een geluidsfragment ingesproken om hen een extra hart onder de riem te steken.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in