Overslaan en naar de inhoud gaan

Stivoro lanceert Hulpmiddelenwijzer

In het kader va de nieuwe campagne ‘Stoppen kun je leren’ heeft Stivoro een Hulpmiddelenwijzer gelanceerd.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In de campagne ‘Stoppen kun je leren’ worden rokers gewezen op het belang van hulp bij het stoppen met roken. Centraal in de campagne staat de nieuwe Hulpmiddelenwijzer, die kan worden geraadpleegd op . Via deze wijzer krijgt de roker door het beantwoorden van enkele vragen advies over het hulpmiddel dat het beste bij hem past.

related partner content for mobile comes here

In Nederland gebruikt 30% van de rokers bij het stoppen een hulpmiddel waarvan we weten dat het werkt, zoals nicotinevervangers of Telefonische Coaching. Onderzoek laat zien dat een stoppoging zonder hulp minder succesvol is dan met hulp. Lies van Gennip, directeur van Stivoro: “Stoppen is meer dan gewoon ophouden met roken. Het is van een verslaving afkomen. En dat kun je leren. Vandaar deze campagne met een unieke Hulpmiddelwijzer. Die was er nog niet. We willen het aantal rokers, dat bewezen werkzame hulp bij stoppen gebruikt, vergroten.'

Bij de aftrap van de campagne reed er een Stivoro ‘lesauto’ op de weg, die onderwijst in stoppen met roken (zie foto). Rokers, die buiten tijdens een pauze even stonden te roken, werd gevraagd of ze wilden stoppen met roken en zo ja of ze plaats wilden nemen in de lesauto.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in