
‘Sporten is goed voor de gezondheid, onderdeel van een bewuste levensstijl en vooral ook leuk. Deze boodschap past prima bij McDonald’s, want ook wij vinden plezier en bewust leven belangrijk’, licht algemeen directeur Paul van der Stoel het hoofdsponsorschap toe.
Tijdens deze week zullen de Stichting Nationale Sportweek en McDonald’s gezamenlijk het belang van sporten onder de aandacht brengen, om zo meer Nederlanders aan het sporten te krijgen. De Nationale Sportweek is een initiatief van de sport, het onderwijs, gemeenten, sportwinkels en sportleveranciers.
Vacatures
Event Manager
Stichting Anne-BoCommunicatiemedewerker studentenwerving en -voorlichting
TU DelftClient Services Director - Media
Scheepens
De Nationale Sportweek worst gepromoot via onder meer radio, sportzaken, sportverenigingen, de restaurants van McDonald’s en gemeenten.
Daarnaast worden organisaties en verenigingen opgeroepen sportevenementen te organiseren in de Nationale Sportweek. Tot nu toe hebben 260 organisaties aangegeven een event te organiseren.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee