Sanoma met The PowerBabe Game
Sanoma Uitgevers komt met een nieuwe online game: The PowerBabe Game. Doel is de grootst mogelijke PowerBabe van de online gemeenschap te…
The Powerbabe is ontwikkeld door het Deense bureau Pinkfloor. Nederland is het eerste land buiten Scandinavië dat met de game start. De doelgroep van dit web- en sms-spel zijn tienermeisjes. In Scandinavië registreerde al meer dan 50 procent van de meisjes tussen 12 en 20 jaar zich om het spel via het web te spelen, claimt Sanoma. Een speelsessie duurt gemiddeld 40 minuten.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Op termijn zal het concept PowerBabes naar andere mediumtypen doorvertaald kunnen worden. PowerBabes richt zich met name op de doelgroepen van Fancy en BreakOut! Door de inzet van PowerBabes hoopt Sanoma het bereik binnen deze doelgroep te verdiepen en verbreden.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid