Laatste Kans: kom naar Digitaal Willen We Allemaal!
De concrete cases komen van: James Jeynes van Nike, Jeroen Blaauw van Albert Heijn, Kevin Voges van Yunoo en Nick Stals van HotelSpecials.
Reinier Evers van trendwatching.com is zelden nog in Nederland te zien, maar hij komt wel naar Digitaal Willen We Allemaal met een verhaal over de laatste ontwikkelingen aan consumentenzijde
En als extra: Synovate heeft onderzoek gedaan voor ons naar hoe consumenten zoeken op internet. Hoe komt je als merk daar nog over het voetlicht?
Vacatures
Accountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
Spotta
Wat hadden de sprekers eerder te melden?
David Pugh-Jones van Microsoft: ‘We can no longer run advertising that doesn’t give anything back to the user. The fundamental key is the brand experience. Digital is where it’s at. This is the environment where consumers are starting to tell us what they want.’Reinier Evers van trendwatching.com: ‘Alle internet-trends zouden prioriteit moeten hebben, want ze draaien allemaal om control, om service, om conversaties, om transparantie. Alle online trends zijn in die zin verbonden, het gaat om een online cultuur (en online gedrag) bij vooral jongere generaties die steeds dominanter wordt binnen de totale cultuur... Er is weinig online dat in 1 of andere vorm niet een impact zal hebben op hoe een marketeer kan slagen (of mislukken).’
Matt Rhodes van Fresh Networks: ‘Denk aan je businessdoelen en hoe je ze wilt meten. Iedere social mediastrategie moet relateren aan bestaande doelstellingen. Isoleer de doelen waar social media een bijdrage aan kan leveren en ontwikkel vervolgens een scorecard voor de manier waarop je wilt meten.’
Jeroen Blaauw van Ahold over augmented reality: ‘Ik zie de komende twee jaar mensen niet met hun mobiel voor zich uit door de winkel lopen. En aanbiedingen sturen als je ergens loopt, al helemaal niet.’
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid