Overslaan en naar de inhoud gaan

Laatste Kans: kom naar Digitaal Willen We Allemaal!

Het zit bijna vol. Maar er zijn nog een paar plaatsen. Op 27 april is de derde versie van Digitaal Willen We Allemaal in Mediaplaza in…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De concrete cases komen van: James Jeynes van Nike, Jeroen Blaauw van Albert Heijn, Kevin Voges van Yunoo en Nick Stals van HotelSpecials.

related partner content for mobile comes here

Reinier Evers van trendwatching.com is zelden nog in Nederland te zien, maar hij komt wel naar Digitaal Willen We Allemaal met een verhaal over de laatste ontwikkelingen aan consumentenzijde
En als extra: Synovate heeft onderzoek gedaan voor ons naar hoe consumenten zoeken op internet. Hoe komt je als merk daar nog over het voetlicht?

Wat hadden de sprekers eerder te melden?
David Pugh-Jones van Microsoft: ‘We can no longer run advertising that doesn’t give anything back to the user. The fundamental key is the brand experience. Digital is where it’s at. This is the environment where consumers are starting to tell us what they want.’Reinier Evers van trendwatching.com: ‘Alle internet-trends zouden prioriteit moeten hebben, want ze draaien allemaal om control, om service, om conversaties, om transparantie. Alle online trends zijn in die zin verbonden, het gaat om een online cultuur (en online gedrag) bij vooral jongere generaties die steeds dominanter wordt binnen de totale cultuur... Er is weinig online dat in 1 of andere vorm niet een impact zal hebben op hoe een marketeer kan slagen (of mislukken).’

Matt Rhodes van Fresh Networks: ‘Denk aan je businessdoelen en hoe je ze wilt meten. Iedere social mediastrategie moet relateren aan bestaande doelstellingen. Isoleer de doelen waar social media een bijdrage aan kan leveren en ontwikkel vervolgens een scorecard voor de manier waarop je wilt meten.’

Jeroen Blaauw van Ahold over augmented reality: ‘Ik zie de komende twee jaar mensen niet met hun mobiel voor zich uit door de winkel lopen. En aanbiedingen sturen als je ergens loopt, al helemaal niet.’

.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in