Nima certificeert eerste Senior Marketing Professionals
Afgelopen week kregen zij hun SMP certificaat uitgereikt tijdens het evenement Personal Branding. De titel SMP is onlangs door de European Marketing Confederation (EMC) in het leven geroepen. Het is een internationaal erkend kwaliteitskeurmerk om vakbekwame en hooggekwalificeerde marketeers te certificeren. Het EMC heeft bepaald dat Nima de titel in Nederland mag uitgeven.
Frank van Delft, directeur Nima, over de introductie van de titel: 'De titel is een mooi kwaliteitskeurmerk voor het marketingvak. De titelhouders zijn marketeers die aan anderen willen laten zien dat ze gedegen marketingkennis en -ervaring hebben en dat ze zich blijven inspannen om zichzelf en het vak verder te ontwikkelen. Kortom echte professionals.'
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaEen aantal SMP’ers reageert. 'Ik ben er trots op dat ik dit internationaal erkend kwaliteitskeurmerk voor marketeers mag voeren', vindt Mirjam Groenendijk, coördinator marketing, acquisitie en communicatie bij Flynth adviseurs en accountants. Arjan ten Cate, manager trade marketing bij Zwanenberg, zegt: 'SMP betekent voor mij een duidelijke kwalificering van je marketingkennis & - kunde voor nu en de toekomst.' 'SMP is een must voor internationaal werkende marketeers' stelt Alexander Vlasblom, group marketing communications director bij Netsize Group.
Een volgende groep marketeers zit inmiddels in de certificeringprocedure. USG Capacity, Batenborch en het NIMA-C genootschap zijn in de lanceringsfase nauw betrokken geweest bij het aandragen van marketingprofessionals die in aanmerking komen voor de titel SMP.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid