Roze Telesport rond Nederlandse Giro-start


De special is een bijlage bij de gehele oplage van De Telegraaf. De krant treedt hierbij in de voetsporen van de bekendste Italiaanse sportkrant, La Gazetta dello Sport.
De Telegraaf is mediapartner van de start die dit jaar in Amsterdam is op 8, 9 en 10 mei.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSBureau Consumenten Onderzoek (BCO) heeft de afgelopen jaren in opdracht van De Telegraaf bij elk groot internationaal sportevenement een inhaakwedstrijd georganiseerd. Dit jaar was de inhaakwedstrijd rondom de Olympische Spelen in Vancouver en dat gebeurt ook rondom het WK Voetbal in Zuid-Afrika. BCO gaat ook metingen doen rond de inhakers voor de wielerrondes de Giro d ‘Italia en de Tour de France. Eind 2010 wordt de advertentie De beste inhaker van het sportjaar 2010 bekendgemaakt.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid