Het Snelle Geld van de Formule 1
Verrassend bericht: ING is ver gevorderd in de onderhandelingen over het hoofdsponsorschap van het Renault Formule 1-team. Wereldwijde…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Verrassend bericht: ING is ver gevorderd in de onderhandelingen over het hoofdsponsorschap van het Renault Formule 1-team. Wereldwijde exposuremogelijkheid wordt als reden genoemd om zo het buiten West Europa relatief onbekende ING-merk een grotere bekendheid te geven. "We staan op positie 85 van de Interbrand merkenlijst, en door een sponsoring als deze kunnen wij in die ranglijst stijgen." Aldus een ING-woordvoerder. Jaarlijks zou het om een bedrag kunnen gaan van rond de vijftig miljoen dollar. Op zich een begrijpelijke redenering, maar in hoeverre past de risicovolle geldverslindende racerij nu bij de zekerheid en financiele degelijkheid die een bank wil uitstralen?
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid