Overslaan en naar de inhoud gaan

Het Snelle Geld van de Formule 1

Verrassend bericht: ING is ver gevorderd in de onderhandelingen over het hoofdsponsorschap van het Renault Formule 1-team. Wereldwijde…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Verrassend bericht: ING is ver gevorderd in de onderhandelingen over het hoofdsponsorschap van het Renault Formule 1-team. Wereldwijde exposuremogelijkheid wordt als reden genoemd om zo het buiten West Europa relatief onbekende ING-merk een grotere bekendheid te geven. "We staan op positie 85 van de Interbrand merkenlijst, en door een sponsoring als deze kunnen wij in die ranglijst stijgen." Aldus een ING-woordvoerder. Jaarlijks zou het om een bedrag kunnen gaan van rond de vijftig miljoen dollar. Op zich een begrijpelijke redenering, maar in hoeverre past de risicovolle geldverslindende racerij nu bij de zekerheid en financiele degelijkheid die een bank wil uitstralen?

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in