Overslaan en naar de inhoud gaan

Nominaties Reclameman van het Jaar bekend

De jury van de Reclameman van het Jaar 2006 heeft voor dit jaar Sander van der Laan (AH), Michiel Mol (Lost Boys), Simon Neefjes…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Sander van der Laan is erin geslaagd als commercieel directeur het tij bij Albert Heijn te keren. Michiel Mol is genomineerd voor het succes van het reclamebureau 'nieuwe stijl' Lost Boys. Simon Neefjes wordt door de jury als de beste ceo van de Nederlandse reclamebureaus beschouwd en Alexander Ribbink speelde het klaar om met TomTom in korte tijd een wereldmerk te bouwen.
Het is voor de 24ste keer dat de vakprijs in de reclamewereld wordt toegekend door organisator MarketingTribune. De winnaar in 2005 was de chief marketing officer van Philips Andrea Ragnetti. Op 26 oktober wordt de winnaar bekend tijdens een bijeenkomst op de Universiteit Nyenrode.

related partner content for mobile comes here

Zie ook .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in