Overslaan en naar de inhoud gaan

Operation Mexi'code: 40 miljoen flesjes Sprite voorzien van actie-barcode

Coca-Cola start vandaag in Mexico met een promotie waarvoor veertig miljoen flesjes Sprite bedrukt zijn met een promo-barcode van het…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Coca-Cola start vandaag in Mexico met een promotie waarvoor veertig miljoen flesjes Sprite bedrukt zijn met een promo-barcode van het Nederlandse bedrijf . Klanten kunnen deze zogenaamde scannen met hun mobiele telefoon, om kans te maken op één van de vijf miljoen prijzen die Coca-Cola ter beschikking stelt.

related partner content for mobile comes here

De Sprite shotcode-promotie is de grootste quick response-actie buiten Japan, waar zulke mobiele telepromoties vaker voorkomen, zie ook op Molblog. Mexicaanse consumenten die de shotcode van hun flesje scannen, belanden op de waar een trivia-vraag wordt gesteld. Wie de vraag goed beantwoordt, ziet direct of hij een prijs heeft gewonnen, variërend van Dominos pizza's tot Blockbuster dvd's. De winnaar ontvangt zijn prijs in de vorm van een digitale coupon.

De campagne wordt 8 weken lang ondersteund door reclame op radio, TV en in-store. Dennis Hettema (oprichter van OP3) zal wekelijks verslag doen van de ontwikkelingen bij deze nieuwe actie-variant via Molblog.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in