Overslaan en naar de inhoud gaan

Bel de Wegenwacht

Laatst ontplofte de radiator van mijn rode Mazda MX5 op de snelweg. Koelvloeistof en dampen namen alle zicht weg. Daar sta je dan op de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De wagen werd aangehaakt, de rijbaan werd door middel van kruizen vrijgemaakt en vijf minuten later stonden we op de parkeerplaats van het Postiljon-hotel in Dordrecht. De auto was niet ter plekke te repareren, maar ik had volgens de Wegenwacht recht op een vervangende wagen.

related partner content for mobile comes here

Een uur later reed ik verder naar Eindhoven.
Ik moest aan dit voorval denken toen ik de nieuwe reclamespot van de ANWB() zag. Eeuwige schnabbelaar Dries Roelvink samen met goochelnicht Hans Klok. ‘Hebben we u ooit laten staan?’ luidt de boodschap. Nee, nog nooit, dacht ik hardop.

En dat is toch knap. Een paar jaar geleden kon de Wegenwacht weinig goed doen. Te duur, te monopolistisch, te log. Je was gek als je niet overstapte naar Route Mobiel().

Anno 2006 is de Wegenwacht bezig met een keiharde comeback. Het lidmaatschap is goedkoper, overzichtelijker en de service is als vanouds prima.

Over Route Mobiel daarentegen is de publieke opinie juist negatiever geworden. Lang wachten, nooit ter plekke repareren en veel bijkomende kosten.

Kijk en dat vind ik nou krachtige communicatie van de ANWB. Helemaal volgens het boekje. Eerst je product in orde maken, dan je product goed positioneren, sterke reclamecampagnes bedenken en ondertussen je concurrent zwartmaken. Dus als u zich ook bedreigd voelt door die agressieve nieuwkomer op de markt bel dan eens met de Markus van Tol.()

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in