Bel de Wegenwacht


De wagen werd aangehaakt, de rijbaan werd door middel van kruizen vrijgemaakt en vijf minuten later stonden we op de parkeerplaats van het Postiljon-hotel in Dordrecht. De auto was niet ter plekke te repareren, maar ik had volgens de Wegenwacht recht op een vervangende wagen.
Een uur later reed ik verder naar Eindhoven.
Ik moest aan dit voorval denken toen ik de nieuwe reclamespot van de ANWB(anwb.nl) zag. Eeuwige schnabbelaar Dries Roelvink samen met goochelnicht Hans Klok. ‘Hebben we u ooit laten staan?’ luidt de boodschap. Nee, nog nooit, dacht ik hardop.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSEn dat is toch knap. Een paar jaar geleden kon de Wegenwacht weinig goed doen. Te duur, te monopolistisch, te log. Je was gek als je niet overstapte naar Route Mobiel(Routemobiel.nl.nl).
Anno 2006 is de Wegenwacht bezig met een keiharde comeback. Het lidmaatschap is goedkoper, overzichtelijker en de service is als vanouds prima.
Over Route Mobiel daarentegen is de publieke opinie juist negatiever geworden. Lang wachten, nooit ter plekke repareren en veel bijkomende kosten.
Kijk en dat vind ik nou krachtige communicatie van de ANWB. Helemaal volgens het boekje. Eerst je product in orde maken, dan je product goed positioneren, sterke reclamecampagnes bedenken en ondertussen je concurrent zwartmaken. Dus als u zich ook bedreigd voelt door die agressieve nieuwkomer op de markt bel dan eens met de Markus van Tol.(Hier...)
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid