Overslaan en naar de inhoud gaan

PCM Media introduceert multimediatariefkaart

PCM Media komt op 1 januari met de multimediatariefkaart voor campagnes. Hiermee komt PCM Media tegemoet aan de behoefte van adverteerders…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Adformatie meldde afgelopen zomer al dat PCM met een multimediatariefkaart zou komen.

related partner content for mobile comes here

Belangrijk uitgangspunt van de tariefkaart is het stimuleren van campagnes waarvoor binnen een periode van vier tot zes weken verschillende mediumtypes worden ingezet in de diverse PCM-merken.

Naast de multimediatariefkaart zijn vanaf 4 oktober ook de overige tarieven 2007 te zien op .

Belangrijk uitgangspunt bij het bepalen van de tarieven is het jaarlijkse klanttevredenheidsonderzoek dat PCM Media houdt onder haar belangrijkste adverteerders. Op basis van de uitkomsten is een aantal omaatregelen genomen in de tariefstructuur. Zo wordt het berekenen van zogenaamd ‘witverlies’ voor de broadsheets afgeschaft. Voortaan betaalt een adverteerder alleen voor de ruimte die zijn uiting daadwerkelijk in beslag neemt.

Daarnaast introduceert PCM vaste en gelijke positietoeslagen voor al haar titels. Voor culturele adverteerders geldt voortaan ook een vaste, culturele korting.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in