
Adformatie meldde afgelopen zomer al dat PCM met een multimediatariefkaart zou komen.
Belangrijk uitgangspunt van de tariefkaart is het stimuleren van campagnes waarvoor binnen een periode van vier tot zes weken verschillende mediumtypes worden ingezet in de diverse PCM-merken.
Vacatures
Communicatiemedewerker
AVROTROS(Marketing-) en Communicatiemanager
Hanab Energy SolutionsAdviseur arbeidsmarkt RDW Toezicht en Beoordeling
RDWNaast de multimediatariefkaart zijn vanaf 4 oktober ook de overige tarieven 2007 te zien op PCMMedia.nl.
Belangrijk uitgangspunt bij het bepalen van de tarieven is het jaarlijkse klanttevredenheidsonderzoek dat PCM Media houdt onder haar belangrijkste adverteerders. Op basis van de uitkomsten is een aantal omaatregelen genomen in de tariefstructuur. Zo wordt het berekenen van zogenaamd ‘witverlies’ voor de broadsheets afgeschaft. Voortaan betaalt een adverteerder alleen voor de ruimte die zijn uiting daadwerkelijk in beslag neemt.
Daarnaast introduceert PCM vaste en gelijke positietoeslagen voor al haar titels. Voor culturele adverteerders geldt voortaan ook een vaste, culturele korting.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee