Nederland 1 in week 36 marktleider
De nieuwe zenderindeling bij de Publieke Omroep heeft Nederland 1 meteen succes gebracht. De zender was marktleider met 16,7 procent.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Nederland 2 scoorde 7,1 procent en Nederland 3 6,4 procent. RTL4 had een marktaandeel van 14,5 procent, RTL5 7,4 en RTL7 3,8. SBS6 had een marktaandeel van 15,8 procent, Net5 en Veronica hadden beide 4,3. Talpa scoorde 5,8.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Best bekeken programma was de EK-kwalificatiewedstrijd Nederland-Wit-Rusland met 2,995 miljoen kijkers. Boer zoekt vrouw was goed voor 2,073 miljoen kijkers, Hart van Nederland op woensdag scoorde 1,9889 miljoen kijkers. De Wedstrijden zondag had 1,902 miljoen kijkers. Sterren dansen op het ijs van SBS6 had 1,871 miljoen kijkers.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSBron: SKO.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid