Overslaan en naar de inhoud gaan

Goede doelenkrant WAiT! gelanceerd

In een oplage van 100.000 is rond de jaarwisseling de eerste editie verschenen van de maandkrant WAiT!.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In het magazine wordt standaard eenderde van de pagina’s ingezet om lezers te informeren over de activiteiten van goede doelenorganisaties in Nederland. Goede Doelen krijgen zo de gelegenheid om zich geheel gratis te profileren. Organisaties als Unicef, Child Care Africa, het Leger des Heils en de Stichting Proefdiervrij, heeft in de eerste uitgave al van deze mogelijkheid gebruik gemaakt.

related partner content for mobile comes here

Het redactionele gedeelte van WAiT! bevat voornamelijk ‘positieve verhalen’. De krant wordt gratis verspreid in wachtruimtes, onder meer in de medische wereld (ziekenhuizen, huisartsenpraktijken) en op overheidslocaties. De distributie wordt grotendeels verzorgd door de Post en Mail Groep Nederland.

WaiT! Zat even in de wachtkamer, want de krant werd een jaar geleden al aangekondigd door Trudy Plas, een van de krachten achter 'wildplakker' Loesje.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in