Overslaan en naar de inhoud gaan

Diesel verkoopt namaakmerk Deisel in pop-upwinkel in New York

Echte Diesel-kledingstukken voor bodemprijzen de deur uit onder nepmerk.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Op Canal Street in New York heeft modemerk Diesel een tijdelijke winkel geopend waar het eigen nepmerk Deisel wordt verkocht. Het nietsvermoedende winkelpubliek leeft in de veronderstelling dat het om namaakgoederen gaat, maar in werkelijkheid verkoopt Diesel unieke artikelen van het modemerk zelf. Deisel is gelanceerd door Diesel om namaakkledij te bespotten.

related partner content for mobile comes here

Het nepmerk wordt ook verkocht in een zaak die veel wegheeft van een namaakwinkel. Deze winkel is gevestigd in een omgeving waar veel van dit soort zaakjes zich bevinden, ver weg van alle chique winkelstraten in New York. De kleding die wordt verkocht is ‘gewoon’ door het designteam van Diesel ontworpen.

De Deisel-winkel is inmiddels alweer gesloten, maar de kledingstukken zijn nog via de webshop van Diesel te verkrijgen. De campagnevideo is ontwikkeld door Publicis.

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in