Diesel verkoopt namaakmerk Deisel in pop-upwinkel in New York


Op Canal Street in New York heeft modemerk Diesel een tijdelijke winkel geopend waar het eigen nepmerk Deisel wordt verkocht. Het nietsvermoedende winkelpubliek leeft in de veronderstelling dat het om namaakgoederen gaat, maar in werkelijkheid verkoopt Diesel unieke artikelen van het modemerk zelf. Deisel is gelanceerd door Diesel om namaakkledij te bespotten.
Het nepmerk wordt ook verkocht in een zaak die veel wegheeft van een namaakwinkel. Deze winkel is gevestigd in een omgeving waar veel van dit soort zaakjes zich bevinden, ver weg van alle chique winkelstraten in New York. De kleding die wordt verkocht is ‘gewoon’ door het designteam van Diesel ontworpen.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe Deisel-winkel is inmiddels alweer gesloten, maar de kledingstukken zijn nog via de webshop van Diesel te verkrijgen. De campagnevideo is ontwikkeld door Publicis.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid