Overslaan en naar de inhoud gaan

Persgroep en CPNB werken samen om Nederland meest boeklezende natie te maken

CPNB wil meer lezers, de Persgroep wil zijn positie als boekenautoriteit vergroten.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Missie: Nederland 'het meest boekbelezen land' ter wereld maken. Dat is heel in het kort de reden voor de samenwerking tussen nieuwsuitgever De Persgroep en het marketing- en communicatiebureau van de Nederlandse boekenwereld; CPNB. Dat mes snijdt aan twee kanten, want De Persgroep zegt zijn positie als autoriteit op gebied van boeken en lezen te willen vergroten, terwijl het CPNB simpelweg 'meer lezers' wil.

related partner content for mobile comes here

Leesinspiratie
De samenwerkende partijen: 'De eerste kruisbestuiving vindt plaats tijdens de Boekenweek. Bij de start van de Boekenweek staat het AD magazine en &magazine volledig in het teken van boeken en lezen. Het magazine zal compleet gevuld zijn met interviews, boekentips en leesinspiratie.'

AD Boekenweekmagazine
Daarnaast is er een gezamenlijke boekenkortingsactie opgezet en wordt diverse content van CPNB, waaronder Boekenweek Live!, gedeeld via de kanalen van De Persgroep. Het AD Boekenweekmagazine zit voor de gelegenheid niet alleen in de krant maar wordt ook los verspreid via de boekhandel en bibliotheek.

 

Beeld: 123rf

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in