Scotch & Soda koppelt outdoor campagne met het lokale weer
De digitale billboards voor de winterjassen collectie van Scotch & Soda zijn verbonden met een weerstation in dat gebied. Afhankelijk van het type weer, kunnen de getoonde features worden aangepast. Zo krijgt het publiek op een regenachtige dag een regenjas te zien en op een winderige dag een windjas. Ook de website van Scotch & Soda is weersafhankelijk gemaakt.
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaDe digitale outdoor campagne heeft gedraaid in steden in Duitsland.
Credits:
Fleur van Maarschalkerwaart/STUDIO ULTRADELUXE (concept, gif/art direction & animation)
Bas Manders (concept, art direction)
Bart Oomes (photography)
51North (website)
Adam Kakembo (CMO - Scotch & Soda)
Peter Hamelink (Head of Art - Scotch & Soda)
Lienke Kock (Franchise Marketing Manager - Scotch & Soda)
Ozlam Birkalan (Global Brand Marketing - Scotch & Soda)
Kari Shaw (Head of Copy - Scotch & Soda)
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid