Overslaan en naar de inhoud gaan

Scotch & Soda koppelt outdoor campagne met het lokale weer

Interactieve campagne toont andere jassen en features als het regent of waait.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

De digitale billboards voor de winterjassen collectie van Scotch & Soda zijn verbonden met een weerstation in dat gebied. Afhankelijk van het type weer, kunnen de getoonde features worden aangepast. Zo krijgt het publiek op een regenachtige dag een regenjas te zien en op een winderige dag een windjas. Ook de website van Scotch & Soda is weersafhankelijk gemaakt. 

related partner content for mobile comes here

 

De digitale outdoor campagne heeft gedraaid in steden in Duitsland.

 

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

 

 

 

Credits:

Fleur van Maarschalkerwaart/STUDIO ULTRADELUXE (concept, gif/art direction & animation) 

Bas Manders (concept, art direction)

Bart Oomes (photography)

51North (website)

 

Adam Kakembo (CMO - Scotch & Soda)

Peter Hamelink (Head of Art - Scotch & Soda)

Lienke Kock (Franchise Marketing Manager - Scotch & Soda)

Ozlam Birkalan (Global Brand Marketing - Scotch & Soda)

Kari Shaw (Head of Copy - Scotch & Soda)

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in