Overslaan en naar de inhoud gaan

De Telefoongids/ Gouden Gids app wordt gepromoot via Outdoor

De papieren telefoon- & gouden gidsen maken steeds meer plaats voor de digitale zoekmethodes. De Telefoongids/ Goudengids hebben juist…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De papieren telefoon- & gouden gidsen maken steeds meer plaats voor de digitale zoekmethodes. De Telefoongids/ Goudengids hebben juist daar flinke concurrentie. Voornamelijk Google weet goede zoekresultaten te brengen inclusief een direct call button.

related partner content for mobile comes here

De Telefoongids / Gouden gids probeert nu weer een keertje de mobiele telefoongebruiker naar zich toe te trekken door een Outdoor Campagne in bushokjes inclusief een QR code om de app direct te kunnen downloaden.

Ik krijg vraagtekens bij de uiting of de applicatie nou 'Zoek&Vind' heet of dat de naam 'De Telefoongids/ Gouden Gids' is.

Op de poster wordt aangegeven dat je oa 'de oudste antiquair', 'de liefste oppas' en 'het jongste olifantje' kan vinden met deze app. De realiteit stelt echter teleur. Ze hadden in ieder met deze zoektermen echt iets moeten doen. Ook over de resultaten van andere zoektermen ben ik niet tevreden.

Toch maar gewoon Googlen dan maar..

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in