Adidas-boksbal in Chinese metro
Adidas denkt aan de burger met stress.
In verschillende metrostations in Sjanghai in China heeft Adidas boksballen neergezet.…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Lekker schoppen en slaan dus.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Psfk.com meldt dat Adidas de bokszakken ziet als ‘de eerste advertentiecampage die je kunt schoppen, slaan en meppen’.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
Op de zakken staat een slogan die vertaalt luidt: ‘Ieder jaar moet je 1,824 minuten op het perron wachten. Verdoe je tijd niet, mep er op los.’
Het is niet alleen een grappige campagne, het is ook bedoeld om lichamelijke beweging te stimuleren, want ook China kampt met een groeiend obesitas-probleem.
Wellicht kan Adidas ook bij de NS aankloppen, of de HTM, RET, GVB, Connexxion ;-)
(via @ajthijssen)
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid