Overslaan en naar de inhoud gaan

Adidas-boksbal in Chinese metro

Adidas denkt aan de burger met stress. In verschillende metrostations in Sjanghai in China heeft Adidas boksballen neergezet.…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Lekker schoppen en slaan dus.

related partner content for mobile comes here

meldt dat Adidas de bokszakken ziet als ‘de eerste advertentiecampage die je kunt schoppen, slaan en meppen’.

Op de zakken staat een slogan die : ‘Ieder jaar moet je 1,824 minuten op het perron wachten. Verdoe je tijd niet, mep er op los.’
Het is niet alleen een grappige campagne, het is ook bedoeld om lichamelijke beweging te stimuleren, want ook China kampt met een groeiend .

Wellicht kan Adidas ook bij de NS aankloppen, of de HTM, RET, GVB, Connexxion ;-)

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

(via )

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in