Campagne tegen identiteitsfraude


De campagne is een van de belangrijkste punten waar het Maatschappelijk Overleg Betalingsverkeer (MOB) dit jaar aandacht aan besteedt. Dat blijkt uit de jaaragenda, die het overlegorgaan vorige week heeft gepubliceerd.
Consumenten, bedrijven en banken worden de laatste jaren vaker het slachtoffer van identiteitsfraude, concludeert het MOB. Bij deze vorm van fraude stelen dieven identiteitsgegevens, die vervolgens worden gebruikt om rekeningen te plunderen of aankopen te doen op naam van het slachtoffer.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSHet MOB wil consumenten dit jaar ook beter duidelijk maken in welke winkels zij contant geld kunnen opnemen. Daartoe zijn stickers gemaakt, waarop verder staat hoeveel geld klanten maximaal kunnen opnemen en welk tarief daarvoor in rekening wordt gebracht. (ANP)
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid