Overslaan en naar de inhoud gaan

Kaboem in jongerenvakanties

Marketingplatform Kaboem Media organiseert samen met jongerenreisorganisatie Simbo vakanties speciaal voor jongeren.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Kaboem Media en Simbo willen met de reizen inspelen op de specifieke behoeften van Tweens (jongeren in de leeftijd van 10 t/m 15 jaar.) Die willen de vrijheid van een vakantie zonder ouders, ze willen lol maken met vrienden, flirten, relaxen op het strand of actie. Als ze nog niet zelfstandig op vakantie mogen, kunnen ze met Kaboem mee.

related partner content for mobile comes here

Simbo is gespecialiseerd in het organiseren van begeleide vakanties voor kinderen en jongeren. In samenwerking met Kaboem Media heeft Simbo twee jongeren vakanties samengesteld. ‘Uit onderzoek kwamen twee typen vakantiegangers naar voren. De actieve vakantieganger en de zeer sociale, meer relaxte toerist,’ aldus Kaboem Media. ‘ De vakanties sluiten aan bij de wensen en behoeften van deze jonge reizigers.’

Boom-Beach is een strandvakantie voor jongeren van 12-16 jaar, op Terschelling. Feesten, flirten en luieren staan centraal. Voor de meiden staat er een speciale bjoetie-avond op het programma. Tijdens deze avond kunnen zij zich extra mooi maken voor de beach-boys.
Boom-Action is een vakantie voor de leeftijdsgroep 9-14 jaar, zeven dagen die helemaal in het teken staat van multi-adventure. Van duiken tot parapente vliegen en van klimmen, abseilen en mountainbiken tot vlotvaren.
De vakanties zijn compleet georganiseerd en aan alles is inclusief: verblijf, activiteiten, zorg en aandacht, alle maaltijden, tussendoortjes en begeleiding.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in