Eigen tijdschrift Jennifer de Jong
Het blad richt zich primair op jongens en meisjes in de leeftijd van zeven tot dertien jaar die graag de wereld willen ontdekken. Onder het motto, Entertain Your Brain, presenteert hoofdredacteur De Jong iedere maand artikelen en wetenswaardigheden over alles wat kinderen bezighoudt, zoals mode, games, gadgets, wetenschap, sport, films, avontuur en nog veel meer.
’Met Weetjewel gaan we de diepte én de breedte in, vandaar dat we de ondertitel 'kidz infotainment en zo' gebruiken’, zegt Mike Kepel, creatief directeur van uitgeverij TheMediaFactory. ‘We willen perse dat het blad leuk én informatief is.’
Weetjewel moet het gat opvullen tussen wetenschapstijdschriften als Kijk en Quest en de meer commerciële en ‘schreeuwerige bladen’, vertelt De Jong.
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaDe titel werkt voor de achtergrondartikelen nauw samen met tv-programma Het Klokhuis, en voor de glamour en gossip met website KPN Kidsplanet. Weetjewel verschijnt 8 keer per jaar en heeft een oplage van zo’n 45.000 exemplaren. Het nieuwe tijdschrift bevat minimaal 76 pagina's en is vanaf 15 april overal te koop.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid