Overslaan en naar de inhoud gaan

Eigen tijdschrift Jennifer de Jong

Jennifer de Jong, bekend van tv-programma’s als Brutale Moeders, lanceert op 15 april haar eigen tijdschrift: Weetjewel.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het blad richt zich primair op jongens en meisjes in de leeftijd van zeven tot dertien jaar die graag de wereld willen ontdekken. Onder het motto, Entertain Your Brain, presenteert hoofdredacteur De Jong iedere maand artikelen en wetenswaardigheden over alles wat kinderen bezighoudt, zoals mode, games, gadgets, wetenschap, sport, films, avontuur en nog veel meer.
’Met Weetjewel gaan we de diepte én de breedte in, vandaar dat we de ondertitel 'kidz infotainment en zo' gebruiken’, zegt Mike Kepel, creatief directeur van uitgeverij TheMediaFactory. ‘We willen perse dat het blad leuk én informatief is.’

related partner content for mobile comes here

Weetjewel moet het gat opvullen tussen wetenschapstijdschriften als Kijk en Quest en de meer commerciële en ‘schreeuwerige bladen’, vertelt De Jong.

De titel werkt voor de achtergrondartikelen nauw samen met tv-programma Het Klokhuis, en voor de glamour en gossip met website KPN Kidsplanet. Weetjewel verschijnt 8 keer per jaar en heeft een oplage van zo’n 45.000 exemplaren. Het nieuwe tijdschrift bevat minimaal 76 pagina's en is vanaf 15 april overal te koop.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in