Overslaan en naar de inhoud gaan

Augmented reality secret agent: Splinter Cell als Layar-game

Videogame-uitgever Ubisoft ontwikkelde in samenwerking met merkactivatiebureau Blutarsky en mobile marketingbureau Muzar het augmentend…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Videogame-uitgever ontwikkelde in samenwerking met merkactivatiebureau en mobile marketingbureau het augmentend reality-spel Operation Splinter Cell Revelation.

related partner content for mobile comes here

wordt hierbij nu voor het eerst gebruikt als een brand experience, aldus de makers.

De ‘mix van reality en virtual reality’ is ontwikkeld ter gelegenheid van de lancering van de nieuwe , die Ubisoft vanaf 15 april op Xbox360 en PC uitbrengt.

De game wordt dus gepromoot middels een Layar-applicatie. Vanaf 15 april kan iedereen die zich in Amsterdam bevindt en een mobiele telefoon heeft waarop de Layar-applicatie kan draaien, zich als een geheim agent door hartje Amsterdam begeven en diverse missies oplossen in de spannendste buurten van Amsterdam. En dan zullen de makers de Wallen bedoelen, en niet de omgeving van het August Allebéplein.

Je kunt het allemaal (vanaf 2 april live).

Tom Clancy’s Splinter Cell is 1 van de hitgames van Ubisoft. Inmiddels zijn er van de diverse Tom Clancy’s Splinter Cell releases wereldwijd al 19 miljoen spellen verkocht.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in