Vergelijkingssites steeds belangrijker
Consumenten kopen steeds vaker hun producten via een van de vergelijkingssites.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Het gaat om meer dan een derde van de consumenten, zo onderzocht GfK Retail and Technology. Zes van de meest gebruikte vergelijkingssites zijn goed voor 83 procent van alle zoekopdrachten: Vergelijk, Kieskeurig, Prijsvergelijk, Beslist, Tweakers en Kelkoo.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Consumenten kopen online vooral games, muziek, dvd's, boeken en consumentenelektronica. 'Het aandeel van de onlineomzet van spelcomputers steeg razendsnel, van 2 procent in 2006 naar 14 procent in 2009', aldus GfK. Ook computers, printers en kleine huishoudelijke apparaten doen het goed in de onlineverkopen.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSBron: ANP.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid