Overslaan en naar de inhoud gaan

Vergelijkingssites steeds belangrijker

Consumenten kopen steeds vaker hun producten via een van de vergelijkingssites.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het gaat om meer dan een derde van de consumenten, zo onderzocht GfK Retail and Technology. Zes van de meest gebruikte vergelijkingssites zijn goed voor 83 procent van alle zoekopdrachten: , , , , en .

related partner content for mobile comes here

Consumenten kopen online vooral games, muziek, dvd's, boeken en consumentenelektronica. 'Het aandeel van de onlineomzet van spelcomputers steeg razendsnel, van 2 procent in 2006 naar 14 procent in 2009', aldus GfK. Ook computers, printers en kleine huishoudelijke apparaten doen het goed in de onlineverkopen.

Bron: ANP.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in