Overslaan en naar de inhoud gaan

Samsung Electronics en Warner Bros. samen in Matrix films

Samsung Electronics en Warner Bros. Consumer Products zijn een partnership aangegaan met Warner Bros. Pictures en Village Roadshow…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het gaat om The Matrix Reloaded (verwacht 15 mei) en The Matrix Revolutions (verwacht november) en strekt zich ook uit de tot de DVD/VHS versies. Voor Samsung bieden de films een mogelijkheid om, in de woorden van VP Eric Kim ‘Zijn producten in een opwindende context te tonen. Matrix-producer Joel Silver laat weten dat de promotionele activiteiten van Samsung ‘onvergelijkbaar zullen zijn met wat nu gebruikelijk is.’ Naarmate de releasedatum nadert zullen meer aspecten van het partnership onthuld worden.

related partner content for mobile comes here

Het eerste deel van de trilogie bracht wereldwijd ruim 475 miljoen dollar op en verkocht als eerste bioscoopfilm op DVD meer dan 1 miljoen exemplaren.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in