Overslaan en naar de inhoud gaan

Reizigers oriënteren zich uitgebreid op zomervakantie

PostNL heeft samen met Cendris onderzocht hoe Nederlanders zich oriënteren op hun vakantie.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Meer dan een derde van de Nederlanders die zich oriënteren op een vakantie, begint hier meer dan twee maanden van tevoren mee. Ruim 80 procent van de vakantiegangers oriënteert zich online, maar slecht 44 procent boekt daadwerkelijk online een vakantie. Offline media lijken nog steeds belangrijk in het beslissingsproces, maar ook de invloed van Instagram wordt steeds groter.

related partner content for mobile comes here

Roelof Jan Postma, senior campagnemanager bij : ‘Wat in ons onderzoek opvalt is dat consumenten aangeven graag kortingsacties via e-mail te ontvangen. Tegelijkertijd weten we van reisorganisaties dat de conversie op e-mailacties sterk terugloopt. Aanbieders zullen op zoek moeten naar een slimme mediamix, waarbij zij op de juiste plek en het juiste moment aanwezig zijn als consumenten zich oriënteren en daadwerkelijk gaan boeken.’

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in