Overslaan en naar de inhoud gaan

Manutan brengt online mediabudget onder bij DQ&A

Postorderaar kiest adtech-expertise DQ&A voor branding en performance display marketing in de Benelux.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Display mediaplanning, inkoop, analyse en insights & reporting worden bij DQ&A ondergebracht. Hierdoor worden alle digitale marketing campagnes vancentraal inzichtelijk gemaakt. 

related partner content for mobile comes here

De uitvoering van de activiteiten is verdeeld over DQ&A&;s performance marketing agency Adsimilis en het DoubleClick Digital Marketing platform DQ&A One. &;In deze snel veranderende markt is het belangrijk om ervaren partners te hebben waar we op kunnen bouwen en waarmee we de volgende stap kunnen zetten,&; aldus Menno Hordijk van Manutan. &;Verder geeft het DoubleClick platform ons veel inzichten, waardoor we nog beter goede beslissingen kunnen nemen over de inzet van het totale online budget.&;

Voor de display strategie van Manutan maakt DQ&A gebruik van het in-house ontwikkelde touch-tell-sell model. Hiermee is de gehele conversie-funnel, van branding tot conversie afgedekt. Met dit model is het voor Manutan mogelijk om  complexe onderdelen van online campagnes eenvoudig inzicht te krijgen op de conversie-attributie.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in