Overslaan en naar de inhoud gaan

Reorganisatie bij DCVF. Toch negen mensen weg

Banenverlies bij actiemarketingbureau als gevolg van reorganisatie na overname door QiOnly.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Werd in eerste instantie gesteld dat de overname geen personele gevolgen zou hebben, uit reacties op sociale media viel af te leiden dat er toch meer aan de hand is. Navraag leert dat er sprake is van een reorganisatie. Bij het UWV is ontslag aangevraagd vooor negen mensen, waardoor het personeelsbestand terugloopt van 44 naar 35. Dit laatste aantal was ook genoemd in het oorspronkelijke bericht.

related partner content for mobile comes here

Volgens Michael van Kerkwijk (QiOnly) is er geen boze opzet in het spel. Hij houdt het op een misverstand omdat hij dacht dat de vraag alleen betrekking had op de directie en creatieve directie van DCVF. Deze blijven onveranderd en bestaan ook na de reorganisatie uit respectievelijk Niels Braat en Kees-Jan Rozestraten (directie) en Deborah Bosboom en Tim den Heijer (creatieve directie).

werd bekend dat QiOnly (15 medewerkers) via een &;reversed take-over&; met ingang van 1 januari de nieuwe eigenaar wordt van DCVF. Met de transactie worden de bureaus die zusterbedrijven waren binnen Conclusion weer met elkaar onder een gezamenlijke leiding herenigd.

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in