Unilever neemt merken over van Procter & Gamble
De fabrikant koopt het Camay- en Zest-merk.
Deze merken (buiten de Noord-Amerikaanse markt en die van het Caribisch gebied) deden vorig jaar zo'n 225 miljoen dollar aan omzet.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Procter & Gamble en Unilever melden niet voor welk bedrag de merken zijn gekocht.
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaDe overname geldt ook voor een P&G-zeepfabriek in Mexico.
camay.jpg
Unilever zegt dat de Zest- en Camay-merken qua strategie prima binnen het bedrijf passen en de positie in de markt van huidverzorging zal verstevigen.
Het wordt hiermee een van de marktleiders op dit gebied in Mexico. Een belangrijke markt voor de fabrikant en een van de grootste in de wereld, aldus Unilever.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid