Overslaan en naar de inhoud gaan

Maiko Valentijn leidt MediaCom Nederland

UPDATE Frank Bitter gaat MediaCom België verder ontwikkelen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Per 1 januari is Maiko Valentijn de nieuwe MD van MediaCom Nederland. Hiervoor was hij bij hetzelfde mediabureau reeds vier jaar werkzaam als Chief Operating Officer. Sinds 2004 is Valentijn werkzaam in de mediabureauwereld. Zelf noemt hij het zijn nieuwe stap binnen MediaCom &;vooral een upgrade in verantwoordelijkheden&;. 

Frank Bitter blijft ceo van MediaCom Nederland, maar gaat zich meer bemoeien met de ontwikkeling van MediaCom België. &;
De EMEA ceo heeft mij gevraagd om te helpen bij het verder ontwikkelen van MediaCom België. Daarbij staan vooral een aangescherpte positionering en de uitbreiding van de dienstverlening op de agenda. Ik zal daarbij intensief gaan samenwerken met de huidige managing director. Omdat ik de nodige tijd in Brussel ga investeren, zal Maiko in Amsterdam een aantal interne taken van mij gaan overnemen. Vanuit de prominente rol die Maiko al jaren heeft zal zijn scope dus wat breder worden.​&;

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in