Overslaan en naar de inhoud gaan

Australische campagnehit Dumb Ways to Die krijgt vervolg

Dumb Ways to Die 2 is net als de oorspronkelijke versie verkrijgbaar voor Android en iPhone.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Anderhalf jaar geleden lanceerde het Australische metro bedrijf een veiligheidscampagne om mensen te wijzen op de gevaren van onoplettendheid rondom het spoor. De opmerkelijke &;Dumb Ways to Die&; campagne ging viraal en werd in 2013 , waaronder maar liefst vijf keer een Grand Prix op het Cannes Lions Festival of Creativity.

related partner content for mobile comes here

Volgens de makers heeft de campagne zo&;n €42 miljoen aan opgebouwd. Belangrijkste resultaat is dat er na de launch van deze campagne 21% minder ongelukken zijn geweest. Niet verrassend dat het Australische Metrobedrijf een tweede versie van het spel heeft uitgebracht. De gratis app ‘Dumb Ways to Die 2’ is verkrijgbaar voor Android en iPhone.

Zie campagne video:

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in