#Openjeblik: Kumpany bedenkt campagne rondom blikopeners
Eindejaarscampagne van Delta Lloyd staat in het teken van blikopeners, letterlijk en figuurlijk.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Kumpany bedacht de campagne rondom blikopeners: momenten van inzicht die van grote invloed kunnen zijn op de koers van het leven. Delta Lloyd wil hiermee aangeven dat het vaak kleine dingen zijn die bepalen hoe belangrijke mijlpalen eruit gaan zien.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
In de laatste weken van het jaar deelt Delta Lloyd blikjes uit met daarin een boekje vol met geïllustreerde en inspirerende quotes en verhalen. Ook worden dagelijks blikopeners verspreid via social media en op de website.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS#openjeblik
Credits
Activatiebureau: Kumpany
Strategie & Concept: Ingrid Mesman, Mark Beuving
Project: Benk Dagevos
Copy & Content: Annemiek den Uil
Illustraties: Jetty van Wezel
Casefilm: FromForm.nl
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid