Overslaan en naar de inhoud gaan

Myngle wint Media&Communication Innovation Award 2008

Myngle is gekozen tot winnaar van de Innovation Award 2008.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

, een online taalinstituut, is door een vakjury uit 50 genomineerden geselecteerd en heeft de , de award voor het beste innovatieve media&communicatie concept, ontvangen. Tevens wint Myngle 50.000 euro aan mediawaarde in de Volkskrant en Volkskrant Banen.

related partner content for mobile comes here

De publieksprijs is naar Buienradar gegaan. De prijs is een initiatief van .

Het is de tweede keer dat de prijs is uitgereikt.

Uit meer dan 200 inschrijvingen is Myngle als winnaar gekozen. Tijdens het vanmiddag gehouden Innovation Seminar heeft de top 5 van de 50 genomineerden hun concept gepresenteerd.

Het publiek heeft ook op een favoriet kunnen stemmen. Er zijn meer dan 12.500 stemmen uitgebracht met als winnaar .

'Myngle voorziet in een behoefte door zowel studenten als leraren te voorzien van een complete online e-learning functionaliteit zodat privéles kan plaatsvinden terwijl student en leraar fysiek niet samen in één ruimte hoeven te zijn. Dit concept wint op basis van de mate van vernieuwing, huidig succes en potentie,' zegt Theo Huibers, juryvoorzitter Innovation Awards 2008.

De uitkomsten van het Innovatie onderzoek wordt beschreven in het Innovation Report dat eind november verschijnt.

Volgend jaar vindt er weer een Innovation Award plaats, kan vanaf voorjaar 2009.

De 12 koppige jury bestond dit jaar uit:

- Theo Huibers (voorzitter) - Thaesis & Hoogleraar Information Retrieval
- Lara Ankersmit - De Telegraaf BV
- Simone Brummelhuis - European Museum Guide, IENS Independent Index & thenextwomen
- Eline Deijs - PCM Media
- Wim Huinder - Van Speijk Prijs
- Gerrit Jan Logt - 227Freshventures & 227Search
- Michel Mol - Nederlandse Publieke Omroep
- Michiel Muller - Bieden en Wonen & ex-Route Mobiel
- Willem Sijthoff - Financieel Dagblad, Business Nieuws Radio & PM
- Wim Verbei - Media Facts
- Theo van Vugt - Tijdschrift voor Marketing & Molblog
- Barend van Doorn - Accenture Media & Entertainment

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in