Onderzoek 'Gekozen Product van het Jaar’
Alle deelnemende fabrieksmerken worden eerst beoordeeld door een comité, dat zich uitspreekt over de geldigheid van de kandidaatstelling en de relevantie van de ingeschreven producten. Vervolgens kiest een consumentenpanel, samengesteld door een gerenommeerd marktonderzoeksbureau de uiteindelijke winnaars. Deze winnaars mogen een jaar lang gebruik maken van het ‘Gekozen Product van het Jaar’-label.
Stan van de Vijver, manager Producten van het Jaar Nederland: 'Producenten zijn altijd bezig om hun producten te vernieuwen en zo aantrekkelijk mogelijk te maken voor de klant. De klant kent deze vernieuwingen vaak niet en weet deze producten niet of nauwelijks te vinden.' Een Gekozen Productlogo zou voor consumenten een goed hulpmiddel zijn om in de supermarkt toch het beste product te kunnen vinden, denkt Van de Vijver.
Vacatures
Accountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisDe inschrijvingstermijn voor de verkiezing van het Gekozen Product van het Jaar 2009 sluit op 15 november. Tot die tijd kunnen producenten en marketeers van innovatieve producten zich nog inschrijven.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid