Overslaan en naar de inhoud gaan

Onderzoek 'Gekozen Product van het Jaar’

Producten van het Jaar organiseert voor de derde keer een consumentenonderzoek naar innovatieve producten.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Alle deelnemende fabrieksmerken worden eerst beoordeeld door een comité, dat zich uitspreekt over de geldigheid van de kandidaatstelling en de relevantie van de ingeschreven producten. Vervolgens kiest een consumentenpanel, samengesteld door een gerenommeerd marktonderzoeksbureau de uiteindelijke winnaars. Deze winnaars mogen een jaar lang gebruik maken van het ‘Gekozen Product van het Jaar’-label.

related partner content for mobile comes here

Stan van de Vijver, manager Producten van het Jaar Nederland: 'Producenten zijn altijd bezig om hun producten te vernieuwen en zo aantrekkelijk mogelijk te maken voor de klant. De klant kent deze vernieuwingen vaak niet en weet deze producten niet of nauwelijks te vinden.' Een Gekozen Productlogo zou voor consumenten een goed hulpmiddel zijn om in de supermarkt toch het beste product te kunnen vinden, denkt Van de Vijver.

De voor de verkiezing van het Gekozen Product van het Jaar 2009 sluit op 15 november. Tot die tijd kunnen producenten en marketeers van innovatieve producten zich nog inschrijven.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in