FEM Business wordt weer FEM


Reden voor de vernieuwing is volgens hoofdredacteur Arne van der Wal tweeledig. ‘Ten eerste vond ik de oude vormgeving sleets geworden. Het blad ziet er nu moderner uit.’ Ook wil Van der Wal de merknaam FEM sterker benadrukken.
Daarnaast signaleert de hoofdredacteur dat de economische wereld de afgelopen jaren is veranderd. ‘Onze traditionele doelgroep, het hogere management bij AEX-genoteerde bedrijven, is gekrompen. Mensen werken steeds vaker op een andere manier, als zzp’er, interim manager of consultant. Daar gaan we ons meer op richten.’
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSVan der Wal hoopt een bredere én jongere doelgroep aan te spreken en zo de oplage te doen stijgen. ‘Maar het belangrijkste is dat we relevanter worden.’ FEM is een uitgave van Reed Business, de uitgeverstak van Reed Elsevier die te koop staat.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid