Overslaan en naar de inhoud gaan

FEM Business wordt weer FEM

FEM Business is gerestyled en heet sinds deze week weer kortweg FEM, met als ondertitel ‘Business & Finance’.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Reden voor de vernieuwing is volgens hoofdredacteur Arne van der Wal tweeledig. ‘Ten eerste vond ik de oude vormgeving sleets geworden. Het blad ziet er nu moderner uit.’ Ook wil Van der Wal de merknaam FEM sterker benadrukken.

related partner content for mobile comes here

Daarnaast signaleert de hoofdredacteur dat de economische wereld de afgelopen jaren is veranderd. ‘Onze traditionele doelgroep, het hogere management bij AEX-genoteerde bedrijven, is gekrompen. Mensen werken steeds vaker op een andere manier, als zzp’er, interim manager of consultant. Daar gaan we ons meer op richten.’

Van der Wal hoopt een bredere én jongere doelgroep aan te spreken en zo de oplage te doen stijgen. ‘Maar het belangrijkste is dat we relevanter worden.’ FEM is een uitgave van Reed Business, de uitgeverstak van Reed Elsevier die te koop staat.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in