Overslaan en naar de inhoud gaan

Heineken komt met eigen creditcard

Heineken Nederland komt volgend jaar met een eigen creditcard met RFID.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dat meldde marketingdirecteur Herwin van den Berg gisteren op het congres 'Digitaal Willen We Allemaal' in Hilversum, meldt . Hij verwacht er vooral veel van in de horeca, omdat de gebruiker daar dan herkend wordt. De creditcard biedt voordeeltjes voor de Heineken-drinker. aldus Van den Berg. De card word door ICS uitgegeven en krijgt een Visa-logo.

related partner content for mobile comes here

Van den Berg verwacht ook veel van de card bij gebruik in het normale retailkanaal. Als de consument bij de kassa afrekent met een creditcard en het blijkt dat hij een trouw Heineken-drinker is dan kan hij gerichte aanbiedingen verwachten, bijvoorbeeld in de vorm van kortingscoupons.

De card moet ook centraal staan op een nieuwe Heineken.nl-site die in januari in beta-versie de lucht in gaat.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in