Overslaan en naar de inhoud gaan

Ervaren strateeg Ingeborg Biemans naar VanLuyken, Nxt Agency trekt Steven Floris aan

VanLuyken-aanwinst heeft zich in haar loopbaan gericht op projecten met een ‘complex stakeholdersveld’.
Ingeborg Biemans-Posthumus
Ingeborg Biemans-Posthumus
Ingeborg Biemans-Posthumus
Ingeborg Biemans-Posthumus

Ingeborg Biemans-Posthumus heeft zich aangesloten bij communicatieadviesbureau VanLuyken. Ze maakt daar deel uit van het strategisch team.

related partner content for mobile comes here

Biemans werkte de afgelopen 24 jaar als zelfstandig communicatieadviseur voor bedrijven als Lidl, Albert Heijn en Etos, Goede Doelen Nederland en Verpact. Eerder was ze werkzaam voor onder andere McDonald’s Nederland en het Centraal Bureau Levensmiddelenhandel (CBL).

De nieuwe VanLuyken-strateeg heeft zich in haar loopbaan gericht op projecten met een ‘complex stakeholdersveld’, zoals op het statiegelddossier. Haar specialismen liggen op het gebied van communicatiestrategie, reputatie, positionering, inrichten en coachen van communicatieafdelingen en het geven van trainingen.

De reden voor Ingeborg Biemans-Posthumus om het leven als zelfstandige in te ruilen voor bureaubestaan is de relatieve vluchtigheid van een zzp-bestaan.

Erbij horen

‘Ik heb 25 jaar genoten van de vrijheid en het samenwerken met geweldige collega’s als zelfstandige’, zegt Biemans. ‘Maar één ding miste ik: echt ergens bij horen. Als zzp’er vlieg je tijdelijk in en dat telkens weer afscheid moeten nemen begon te knagen.’

Bij Van Luyken heeft ze het ‘één team één taak’-gevoel weer gevonden. ‘Bovendien werk ik nu voor diverse, grote klanten en die afwisseling spreekt mij enorm aan.’

Advertentie

Volgend bureau voor Steven Floris

Ook het Amsterdamse pr-bureau Nxt Agency heeft zijn team uitgebreid. Steven Floris is er aan de slag gegaan als manager pr en strategie.

Floris is afkomstig van pr-bureau Team Lewis, waar hij werkte aan pr, strategische communicatie en consultancy voor uiteenlopende klanten. Bij Nxt Agency richt hij zich op strategische pr en campagnes in onder meer de tech-, hr- en reisbranche.

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in