Overslaan en naar de inhoud gaan

Sunny Cars wil zich positioneren als 'thought leader' en schakelt Nxt Agency in

Mediastrategie op basis van data moet zorgen voor meer zichtbaarheid.
Sunny Cars
Sunny Cars

Pr-bureau Nxt Agency gaat werken voor autohuurspecialist Sunny Cars. Het bureau richt zich op het positioneren van het autohuurbedrijf als thought leader en het verhogen van de zichtbaarheid ervan.

related partner content for mobile comes here

De ervaring met de autoverhuurbranche en de focus op landelijke media gaven de doorslag om voor Nxt Agency te kiezen.

Volgens marketingdirecteur Suzanne Al wil Sunny Cars zijn expertise en kennis graag delen in de landelijke media. ‘Wij willen bekend blijven staan als de meest zorgeloze autoverhuurder waar consumenten op kunnen vertrouwen.’

De basis voor de mediastrategie en -benadering zijn de data van Sunny Cars waar trends uit zijn te destilleren. ‘De kennis, expertise en data bevatten veel inzichten om een relevante bijdrage in de media te kunnen leveren’, zegt Remi Kuchler, medeoprichter van Nxt Agency.

Advertentie

Over Sunny Cars

Sunny Cars is een internationale autoverhuurder die in 1991 is opgericht in München. Inmiddels worden jaarlijks ruim één miljoen auto’s verhuurd in meer dan 120 landen wereldwijd. Vanuit kantoren in Nederland, België, Duitsland, Oostenrijk en Zwitserland werken 170 medewerkers.

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in