Randstad gijzelt sollicitanten en neemt ze mee in een helikopter
Randstad neemt kandidaten mee in een helikoper naar twee werkplekken. Met de online campagne, die bestaat uit vijf afleveringen, wil het uitzendbureau mensen laten ervaren wat de mogelijkheden zijn met hun skills.
In de eerste aflevering gaat barista Don aan de slag als gastheer bij een kookworkshop en als gids op een Amsterdamse rondvaartboot. Don ontdekt door deze ervaring dat hij met zijn kennis ook andere banen kan oppakken.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe campagne is ontwikkeld in samenwerking met het digitale bureau Yune. De afleveringen komen op social media en de website van Randstad.
Credits
Opdrachtgever Randstad: Emma de Groot, Froukje Postma, Lousanne Schep, Erik van der Sluis
Bureau: Yune
Productie: Yune
Creatives: Djordy van Etten, Mike Hupkens & Jochem Klicks
Creative Director: Jeroen Dontje
Account Director: Robert Doggers
Head of Production: Rogier van der Vaart
Projectmanagement: Wendy Wallerlei
Producer: Timothy Kasri
Regisseur: Carl Krüger
D.o.P: Bas Bakhuis
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lidLeuke campagne, alleen jammer van de spelfout in de ondertiteling...
for https://vidmate.onl/ the life of pie
life is https://plex.software/ strange kutti as of now.
believ https://tutuappx.com/ in yourself
Maintaining a healthy relationship https://showbox.run/ over an extended period of time requires honest and open communication, compromise, and a willingness for both people to grow together.
To be a side chick, you should https://dltutuapp.com/tutuapp-download/ learn what to expect, what it takes to be a side chick, and reflect on the implications of your actions.