Overslaan en naar de inhoud gaan

Randstad gijzelt sollicitanten en neemt ze mee in een helikopter

Het uitzendbureau wil kandidaten inspireren om verder te kijken dan hun huidige werkveld.

Randstad neemt kandidaten mee in een helikoper naar twee werkplekken. Met de online campagne, die bestaat uit vijf afleveringen, wil het uitzendbureau mensen laten ervaren wat de mogelijkheden zijn met hun skills.

related partner content for mobile comes here

In de eerste aflevering gaat barista Don aan de slag als gastheer bij een kookworkshop en als gids op een Amsterdamse rondvaartboot. Don ontdekt door deze ervaring dat hij met zijn kennis ook andere banen kan oppakken.  

De campagne is ontwikkeld in samenwerking met het digitale bureau Yune. De afleveringen komen op social media en de website van Randstad. 

Credits
Opdrachtgever Randstad: Emma de Groot, Froukje Postma, Lousanne Schep, Erik van der Sluis
Bureau: Yune
Productie: Yune
Creatives: Djordy van Etten, Mike Hupkens  & Jochem Klicks
Creative Director: Jeroen Dontje
Account Director: Robert Doggers
Head of Production: Rogier van der Vaart
Projectmanagement: Wendy Wallerlei
Producer: Timothy Kasri
Regisseur: Carl Krüger
D.o.P: Bas Bakhuis

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
Sandra Troost

Leuke campagne, alleen jammer van de spelfout in de ondertiteling...

Sambar Vada

for https://vidmate.onl/ the life of pie

Seneil Sedoy

life is https://plex.software/ strange kutti as of now.

serti sila

believ https://tutuappx.com/ in yourself

Protara Smitha

Maintaining a healthy relationship https://showbox.run/ over an extended period of time requires honest and open communication, compromise, and a willingness for both people to grow together.

Protara Smitha

To be a side chick, you should https://dltutuapp.com/tutuapp-download/ learn what to expect, what it takes to be a side chick, and reflect on the implications of your actions.

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in