Overslaan en naar de inhoud gaan

Keith Weed (Unilever): ‘Niet alle reclame hoeft episch te zijn’

Adformatie schoof afgelopen week in Cannes aan bij un petit comité met Keith Weed, de Britse CMO van Unilever.
Miniatuurvoorbeeld
© Keith Weed, CMO Unilever
Miniatuurvoorbeeld
© Keith Weed, CMO Unilever

In het verlengde van het Sustainable Living Plan, dat Unilever reeds in 2011 lanceerde, profileert het levensmiddelenconcern zich maar al te graag op het gebied van maatschappelijke thema’s en ‘goed doen’. Zo ook in Cannes afgelopen week, waar Unilever aankondigde de ‘banden met influencers die volgers kopen te zullen verbreken’.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in