Overslaan en naar de inhoud gaan

PR-campagne Kaan’s Stream Store van ABN Amro wint Global Sabre Award

Samenwerking met Newslab krijgt erkenning met 13e plaats van beste campagnes ter wereld, bij meer dan 5000 inzendingen.
Miniatuurvoorbeeld
Still uit de Kaan's-video
© ABN Amro,
Miniatuurvoorbeeld
Still uit de Kaan's-video
© ABN Amro,

De PR-campagne van ABN Amro voor Kaan’s Stream Store is afgelopen nacht in het bekende Watergate Hotel in Washington bekroond met een mondiale Sabre Award. Kaan’s Stream Store won de award  omdat het werd gekozen  tot de beste 40 campagnes wereldwijd uit meer dan 5000 inzendingen uit Noord-Amerika, EMEA, Asia-Pacific, Latijns-Amerika, Zuid-Azië en Afrika. 

related partner content for mobile comes here

Gisteren werden alle campagnes gerangschikt van plaats 1 tot en met 40. De campagne voor ABN Amro eindigde uiteindelijk op een verdienstelijke 13e plaats, tot grote tevredenheid van de bank en pr-bureau Newslab. De campagne was de enige Nederlandse gegadigde. De campagne #toocoolforplastics van de Britse supermarktketen Iceland eindigde op de eerste plaats.

De campagne voor ABN Amro is gebaseerd op een concept van Buutvrij. De overige medewerkende bureaus aan deze geïntegreerde B2B campagne zijn ThisPage (digital) en UM (media).

De campagne won eerder de Emea  Sabre Award voor beste B2B campagne. Kaan’s Stream Store scoort niet alleen goed in de categorie PR. Vorige week won de case  nog een Gouden Lovie award en een People's Lovie Award in de categorie Retail en Shopping Websites.

De casevideo van r Kaan’s Stream Store

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in