Overslaan en naar de inhoud gaan

Campagne laat zien dat werken bij Burger King not so cool is

Hamburgerketen en SuperRebel laten medewerkers vlammen in arbeidsmarktcommercial.

Burger King neemt het in vuur en vlam zetten van je medewerkers nogal letterlijk in een nieuwe arbeidsmarktcommercials. Samen met SuperRebel ontwikkelde de hamburgerketen een HR-campagne waarin medewerkers vlam vatten en zelfs de minst coole routineklus ‘met passie en vuur doen’.

related partner content for mobile comes here

Pyrotechniek

In verschillende video’s spelen de medewerkers zichzelf. Ze vegen, maken schoon, serveren uit en maken Flame-Grilled hamburgers op open vuur, het product waarmee Burger King zich wil onderscheiden van de concurrenten. Om dat te benadrukken staan de medewerkers in brand. Het vuur in het video’s en op de foto’s is echt, laat Burger King weten, dankzij het pyrotechnische bedrijf Moviestunts.

Uitrol

De wervingscampagne is de eerste van Burger King gebaseerd op de nieuwe, Nederlandse positionering die het samen met SuperRebel heeft ontwikkeld. Het is de eerste campagne voor de hamburgergigant van het bureau uit Breda.

De campagne wordt uitgerold in samenwerking met Vizeum en Blauw Gras via social media, online advertising, advertenties en posters. De fotografie en regie voor de online video's is gedaan door Stef Nagel.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in