Overslaan en naar de inhoud gaan

Bloemenbureau schreeuwt het uit: we hebben bloemen nodig!

In een kleurrijke manifestfilm brengen Bloemenbureau Holland en 180 Kingsday een ode aan bloemen.
Miniatuurvoorbeeld
Bloemenbureau
Miniatuurvoorbeeld
Bloemenbureau

De campagne, ‘We hebben meer bloemen nodig’ genaamd, viert de wonderlijke, magische en gevarieerde effecten die bloemen op ons hebben. Het is naast een ode aan bloemen, een oproep om alles uit het leven te halen. Het nieuwe campagnethema gaat verder dan de mooie buitenkant van bloemen, door te laten zien welk rol zij spelen op alle momenten die ons leven betekenis geven. 

related partner content for mobile comes here
Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Emotie

Bloemenbureau Holland promoot bloemen in Europa via hun consumentenmerk Mooiwatbloemendoen.nl. Daan Langstraat, campagnemanager, over hun nieuwe strategie en campagneplatform: 'Begin dit jaar besloten we helemaal opnieuw te beginnen en een nieuw thema te ontwikkelen, waarbij we ook de kwekers en stakeholders hebben betrokken. We kwamen tot de conclusie dat bloemen zoveel meer zijn dan een lust voor het oog. Bloemen zijn emotie, bloemen zijn leven. Ze zijn in staat onze gevoelens positief te beïnvloeden – precies de reden dat we er meer van nodig hebben. En laten we eerlijk zijn, welk ander merk kan nu zo’n statement claimen?'

De geïntegreerde campagne wordt uitgerold in Nederland, Engeland en Duitsland en bestaat uit TV, outdoor, digital en activaties. Centraal in de campagne staat een film van 60 seconden, vol bloemen en ‘slices of life’, die zijn gemaakt door Since ‘88 en regisseur Lisette Donkersloot.

Credits

Klant: Bloemenbureau Holland
Bureau: 180 Kingsday
Production company: Since ‘88
Regie: Lisette Donkersloot
Music: Good Sounds
Mediabureau: Universal Media

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in