Dit zijn de tien winnaars van Ster Gouden Loeki derde kwartaal 2018
De tien Ster Gouden Loeki winnaars van het tweede kwartaal 2018 zijn bekend. De tien maken kans om aan het einde van het jaar de Gouden Loeki te winnen. Elk kwartaal kiest een onafhankelijk publiekspanel van GfK de tien favoriete commercials van dat kwartaal. Dit levert in totaal 40 kwartaalwinnaars op. Deze zijn opnieuw aan een onafhankelijk panel van GFK voorgelegd, met als resultaat deze top 10.
In alfabetische volgorde zijn dit de winnaars van het derde kwartaal:
Ben - Beter in Bed - Etcetera
Calvé Pindakaas - Lieke - Alfred International
Vacatures
Senior communicatie adviseur / Woordvoerder
Ministerie van Klimaat en Groene GroeiContentredacteur
Provincie UtrechtConcern communicatieadviseur
Gemeente AltenaDouwe Egberts - Douwe Egberts 265 jaar - TBWA\Neboko
Heineken - Now You Can | Parking - Publicis Italy
Jumbo - Relax, het is zomer - Alfred International
KPN - Videobellen - N=5
Lidl - Lidl Green Bag - Joe Public
Old Amsterdam - t Borrelt in de stad - Etcetera
Plus - Goed eten is samen eten - J. Walter Thompson Amsterdam
Ziggo - Neem je TV lekker mee met Ziggo Go - J. Walter Thompson Amsterdam
De winnaar van de Ster Gouden Loeki wordt voor 50 procent bepaald door het publiekspanel en voor 50 procent door het Nederlands publiek.
De tien winnaars van het eerste kwartaal staan hier.
De tien winaars van het tweede kwartaal staan hier.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lidKunnen we als publiek een commercial nomineren ?
Die met Lieke Martens is leuk, maar de enige topreclame van minimaal het afgelopen jaar is naar mijn bescheiden mening de ING reclame voor als Oranje voetbalt, daar is een kortere en een langere versie van. Ook (juist) de lange zie ik graag en graag vaak (hij is niet vaak te zien), hij is geweldig. Peter Heerschop brengt het ook geweldig! Wat mij betreft de winnaar van het jaar!
Mijn advertentie van het jaar is die van Pickwick thee. Niet zozeer om de thee. Maar omdat het met RESPECT te maken heeft en ook omdat het DISCRIMINEREN en PESTEN onder ogen brengt .
Ik geef normaal niets om deze nominaties maar dit keer wil ik er graag een nomineren. Namelijk de reclame van Plus, samen eten, het kerstdiner.
Zo mooi, ontroerend, prachtig in elkaar gezet.
Inderdaad ontzettend mooi
Goed overnagedacht en ontroerend
Prachtig!
Gouden Loekie waardig??
Mijn nominatie of beter gezegd vindt ik dat de Plus (reclame tijdens en voor de kerst 2018)
reclame van het jaar 2018 moet worden
Zo ontzettend goed over nagedacht in deze voor velen emotionele tijd. Voor mij een reclamespot waar ik mijzelf in kan verplaatsen. Kan ‘m niet vaak genoeg zien!
Relax, het is zomer! Jimbo
Ik vind de reclame van ziggo wel leuk hij gaat echt steeds langer door?
Mijn commercial is die van de NS met de twee meisjes in de trein, die elkaar leuk vinden en elkaar later op een terras weer tegenkomen!