Overslaan en naar de inhoud gaan

Nostalgie: Intertoys speelt in op rages van vroeger

Nintendo NES, Monopoly en de speelgoedcatalogus; zo wil Intertoys een gevoel van nostalgie opwekken.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Intertoys speelt met zijn najaarscampagne in op het jeugdsentiment van ouders. De campagne, ontwikkeld door Blauw Gras, maakt een koppeling tussen spullen van vroeger en nieuwerwets speelgoed. Dit moet ouders inspireren om samen met hun kinderen toe te leven naar de feestdagen. 

Verlanglijstje
Met Sinterklaas voor de boeg wil Intertoys zichtbaar op social media zijn. De online campagne verloopt via diverse fases. Het start met de komst van een nieuw speelgoedboek. ‘Dit is een herkenbaar moment voor veel ouders’, zegt creative director Bart Visser bij Blauw Gras, ‘dan begin je met het maken van een verlanglijstje.’

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in