Overslaan en naar de inhoud gaan

Van Amsterdam tot New York: KLM lanceert wereldwijde campagne

De commercial is ook te zien op Times Square.

KLM komt met een wereldwijde campagne die de warme en persoonlijke benadering van de maatschappij moet benadrukken. 

related partner content for mobile comes here

Dat verklaart Natascha van Roode, head of global marketing communicatie bij KLM customer experience. ‘Passagiers zijn vooral blij met onze open en eerlijke houding, en persoonlijke benadering. Niet alleen met betrekking tot onze cockpit- en cabinepersoneel, maar ook het grondpersoneel en klantenservice medewerkers.'

De reclame-uitingen, in de vorm van video’s, banners en buitenreclame, zetten de services van KLM in de schijnwerpers.  

It's not just the blue

Klantenservice is een terugkerend thema in de communicatie van KLM. De vliegtuigmaatschappij heeft al diverse commercials, steeds in een ander jasje, over dit onderwerp gemaakt. 

De campagne van vorig jaar 'It's not just the blue' heeft de boodschap: 'We vallen niet alleen op door het blauwe uniform, we vallen op omdat we om onze klanten geven'.

Ook met de campagne '#HappytoHelp' uit 2015 wil KLM laten zien dat zij service hoog in het vaandel hebben staan. Vanuit een glazen paviljoen op Schiphol Plaza heeft de maatschappij vijf dagen lang via social media reizigers geholpen. 

En in 2014 heeft KLM een filmpje gelanceerd met een bijzondere hoofdrolspeler: het hondje Sherlock van de afdeling 'Lost & Found'. Met de video over Sherlock wil het merk aantonen dat het verloren spullen zo snel mogelijk terugbrengt.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in